Tools2Boost

Software utili in linea gratuitu

Bussola in linea

Vede i gradi di bussola è bussola in u vostru dispositivu in linea.




Avvisu: I dati per a bussola sò furniti da u vostru dispositivu.
gradi di bussola:

Compass

Interessanti dumande è risposte nantu à a geografia

Cosa hè una bussola?

A bussola hè un strumentu per determinà e direzzione di u mondu (est, sudu, punente, nord). A bussola hà una agulla magnetica mobile chì gira in a direzzione di u nordu magneticu è u sudu per via di u campu magneticu di a Terra.

Cosa hè una busola?

Busola hè un dispositivu per l'orientazione, per esempiu in a natura. In a bussola, ci hè una bussola per a determinazione di i punti cardinali, supplementata da un protractor rotativu per a misurazione di l'azimut. A prima busola hè stata custruita da l'inventore cecu Josef Ressel.

Chì ghjè a latitudine?

A latitudina hè una di e coordenate geografiche, determina a pusizione nantu à a superficia di a Terra versu u nordu o u sudu di l'equatori.

Chì ghjè a longitudine ?

A Longitudine hè una di e coordenate geugrafiche, determina a pusizione nantu à a superficia di a Terra versu u livante o punente di u meridianu di Greenwich.

Chì ghjè u campu magneticu di a terra ?

U campu magneticu di a Terra hè u campu magneticu induttu in un certu spaziu intornu à a Terra. U campu magneticu di a Terra si estende finu à centu mila chilometri di distanza da u pianeta.

Cosa hè l'orientazione?

L'orientazione hè un sportu basatu annantu à a capacità di orientà si in terrenu cù una bussola è una mappa. I corridori riceveranu una mappa di u terrenu à u principiu. I punti di cuntrollu sò marcati nantu à a mappa, chì i corridori anu da truvà in l'ordine specificatu.



Navigazione di u nostru mondu: u rolu intemporal di i bussole in l'esplorazione, a tecnulugia è i fenomeni naturali

A bussola hè un strumentu di navigazione chì hè utilizatu per determinà a direzzione. Hè tipicamenti custituitu da una agulla magnetizzata chì hè muntata nantu à un puntu di pivot, chì permette di rotà liberamente. L'agulla hè generalmente marcata cù e quattru direzzione cardinali: nordu, sudu, est è punente.

Compass sò spessu usati in cunghjunzione cù una mappa per aiutà una persona à determinà a so situazione è pianificà una strada. L'agulla magnetizzata in una bussola hè attratta da u campu magneticu di a Terra, chì si allinea cù l'assi di rotazione di u pianeta. Questu significa chì l'agulla indicà sempre versu u polu magneticu nordu, chì si trova vicinu à u polu nordu geograficu.

I bussole sò stati utilizati per a navigazione per seculi, chì datanu di a dinastia cinese Han in u 2u seculu aC. Sò stati utilizati per a prima volta da l'Europeani durante e Crociate in u 12u seculu. Oghje, i bussole sò comunmente usati da i excursionisti, marinari è altri entusiasti di l'aria aperta per navigà in terreni micca familiari.

In più di i bussole magnetichi tradiziunali, ci sò ancu bussole elettroniche chì utilizanu un sensoru per detectà u campu magneticu di a Terra. Sti bussole elettronici sò spessu truvati in i telefoni smartphones è altri apparecchi elettronichi, è ponu esse utilizati per furnisce l'infurmazioni di navigazione in tempu reale.

I bussole sò un strumentu essenziale per a navigazione, è sò stati utilizati da espluratori, marinari è avventurieri per seculi per aiutà à truvà u so modu. Ch'ella sia un excursionista chì esplora l'aria aperta o un marinare chì naviga in mari aperti, una bussola hè un strumentu preziosu per avè in manu.

A Terra hè un pianeta pienu di meraviglie naturali. Una di e caratteristiche più fascinante di u pianeta hè u so campu magneticu. I campi magnetichi circundanu tutti i corpi caricati elettricamente in l'universu. U campu magneticu di a Terra hè cusì putente chì ancu a nostra galaxia hà una forte. In ultimamente, i scientisti utilizanu dati da a so misurazione di u campu per capisce u passatu è u futuru di u nostru pianeta.

Parechji animali utilizanu u campu magneticu di a Terra per truvà u so modu è stà sicuru. L'acelli naviganu cù u campu magneticu di a terra; Natanu versu u nordu o u sudu quand'elli sò cunfusi, è dopu stanu luntanu da quelle direzzione usendu u so sensu di direzzione. Lever utilizanu u so sensu di direzzione per stà sicuru mentre caccia; Questu hè soprattuttu veru quandu si caccia in zoni cù campi forti cum'è acciaieri o mine. Inoltre, assai piante si strughjenu l'una cù l'altru usendu u campu geomagneticu per u sustegnu; sta azione li aiuta à stà dritti mentre crescenu.